تاثیر مداخله آموزشی مبتنی بر تئوری شناختی اجتماعی در پیشگیری از مصرف قلیان در دانش آموزان پسر ۱۵ تا ۱۸ ساله شهر کرمان در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴

Rajabalipour, Mohammadreza (2017) تاثیر مداخله آموزشی مبتنی بر تئوری شناختی اجتماعی در پیشگیری از مصرف قلیان در دانش آموزان پسر ۱۵ تا ۱۸ ساله شهر کرمان در سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۴. Masters thesis, School of Health, Kerman University of Medical Sciences, Kerman, Iran.

[img] Text
6140.pdf - Published Version

Download (1MB)
[img] Text
6140$.pdf - Published Version

Download (567kB)
Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: H Social Sciences > HV Social pathology. Social and public welfare
R Medicine > RA Public aspects of medicine > RA0421 Public health. Hygiene. Preventive Medicine
R Medicine > RJ Pediatrics > RJ101 Child Health. Child health services
Depositing User: najmeh mazalahi mazalahi
Date Deposited: 18 Sep 2017 06:33
Last Modified: 18 Sep 2017 06:33
URI: http://eprints.kmu.ac.ir/id/eprint/26522

Actions (login required)

View Item View Item